Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Doradzimy, odpowiemy na pytania i pomożemy dobrać idealną dietę pudełkową.
Numery do kierowców
Michał – 517 488 208
Obsługiwane miejscowości:
Bogatynia, Świeradów-Zdrój, Mirsk, Leśna, Miłoszów, Zawidów, Skrzydlice, Porajów, Sieniawka, Opolno-Zdrój, Kościelnik, Zaręba, Siekierczyn, Włosień, Rudzica, Radostów, Mściszów, Wrociszów, Lubań
Krzysiek – 517 448 170
Obsługiwane miejscowości:
Zgorzelec, Radogoszcz, Nowogrodziec, Milików, Czerna, Wykroty, Czerwona Woda, Węgliniec, Pieńsk, Studniska, Jędrzychowice, Gorlitz, Koźlice , Tylice, Jerzmanki, Łagów, Trójca, Pisarzowice, Lubań
Formularz kontaktowy
Najczęściej zadawane pytania
Od kiedy zacznie się moja dieta po złożeniu zamówienia?
Zamówienie złożone i opłacone do godziny 12:00 zostanie zrealizowane najwcześniej na drugi dzień roboczy. Zamówienia złożone po tej godzinie — z dwudniowym wyprzedzeniem.
O której godzinie dostarczacie posiłki?
Catering dostarczamy w godzinach 15:00–22:00, w dniu poprzedzającym dzień diety.
Dla przykładu:
Dieta na poniedziałek → dostawa w niedzielę między 15:00 a 22:00
Dieta na wtorek → dostawa w poniedziałek wieczorem
Ostatnie dostawy w tygodniu realizujemy w czwartek wieczorem (dla diety na piątek i sobotę).
Czy mogę zamówić catering również na sobotę?
Tak, istnieje możliwość zamówienia diety na sobotę.
Dostawa odbywa się w czwartek wieczorem – razem z piątkową paczką.
Menu sobotnie jest takie samo jak w piątek.
Co zrobić zaraz po dostawie cateringu?
1. Sprawdź zawartość torby:
• Upewnij się, że wszystkie posiłki są w torbie.
• Sprawdź, czy opakowania są szczelnie zamknięte i nienaruszone.
2. Włóż torbę lub posiłki do lodówki:
• Jak najszybciej po dostawie!
• Posiłki powinny być przechowywane w temperaturze 0–5°C.
Jeśli nie ma Cię w domu w momencie dostawy cateringu dietetycznego, to musisz zadbać o to, aby jedzenie nie stało za długo w nieodpowiednich warunkach
Opcje, jeśli nie ma Cię w domu:
1. Zgoda na zostawienie torby pod drzwiami
Czy muszę być w domu podczas dostawy cateringu dietetycznego?
Nie, nie musisz być obecny w domu podczas dostawy. Dostawy realizujemy w godzinach popołudniowych 15-22 w zależności od lokalizacji. Twoja torba zostanie bezpiecznie pozostawiona pod wskazanym adresem, np. pod drzwiami mieszkania, furtką domu, w skrzynce chłodzącej lub innym wyznaczonym miejscu.
Czy mogę zmienić adres lub godzinę dostawy?
Adres można zmienić – prosimy o kontakt kilka godzinnym wyprzedzeniem . Godziny dostawy są stałe i zależne od trasy kuriera – nie ma możliwości ustalenia konkretnej godziny.
Jak długo mogę przechowywać posiłki?
Zalecamy spożyć posiłki w dniu dostawy. Przechowywane w lodówce (0–5°C) zachowują świeżość maksymalnie do 24–48 godzin.
Czy muszę coś podgrzewać?
Tak – część posiłków (np. obiady) wymaga podgrzania. Wszystkie dania nadające się do podgrzania są odpowiednio oznaczone. Możesz je podgrzać w kuchence mikrofalowej lub klasycznej.
Czy mogę zamówić dodatki do diety, np. soki, desery, przekąski?
Tak. W naszej ofercie znajdziesz możliwość dodania do diety wybranych dodatków, które uzupełnią Twój plan żywieniowy. Podczas składania zamówienia online – wybierz opcje dodatków w formularzu.
Czy mogę zamówić dodatkowy obiad do mojej diety?
Tak, istnieje możliwość zamówienia dodatkowego obiadu jako uzupełnienie Twojego planu dietetycznego. Danie zostanie dostarczone razem z pozostałymi posiłkami, w tej samej torbie.
Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni diety?
Informujemy, że istnieje możliwość bezpłatnego przesunięcia dni realizacji Państwa diety. Zgodnie z regulaminem, nie ma możliwości zwrotu środków za złożone zamówienie. W razie pytań lub chęci ustalenia nowych terminów dostaw pozostajemy do dyspozycji.